Search

דרעי: ש"ס עם נתניהו. נקודה - ערוץ 7

דרעי: ש"ס עם נתניהו. נקודה - ערוץ 7

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, נפגש אחר הצהריים (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר הפגישה כינס דרעי ישיבת סיעה ובפתחה הצהיר כי ש"ס לא תפנה לקואליציה ללא נתניהו.

"אני שומע מאז הבחירות כנראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן, שש"ס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל. שומע גם קופלימנטים עלי שאני בחור חכם וכו'. גם מביאים ראיה מזה שלא השתתפתי במפגש ראשי מפלגות הימין. זה לא נכון. אני יזמתי את הבלוק. צר לי לאכזב את כולם. ש"ס תמשיך להיות בצד של נתניהו. נקודה", קבע דרעי.

לדבריו, "אנחנו לא נוותר על העקרונות שלנו, על השבת, המסורת, היהדות, ההתיישבות ועוד. מי שפסל אותנו וניסה להוריד כל זיקה יהודית זה לא אנחנו. אנחנו נעשה הכל כדי שישמור על הצביון היהודי של המדינה".

"המשלחת של שס שתהיה היום אצל הנשיא תמליץ על נתניהו", הוסיף דרעי ופנה לגנץ, "בערב הרחמים והסליחות אני קורא לפיוס ואחדות. אני קורא לבני גנץ, ראש הממשלה קרא לך לשבת בארבע עיניים. חבל שלא הסכמת. עוד לא מאוחר. הוא מייצג אותנו. אתה עוד יכול לעשות זאת. העם רוצה את זה".

"ש"ס למרות מערכת בחירות של הסתה הצליחה בקמפיין מאד יהודי ורגוע. בזמנו היתה תכנית של ארץ נהדרת שאני זוכר בזמנו שפגעו ברב עובדיה זצ״ל. והפעם הם עשו שיר 'שבט אחים ואחיות' והיחידי שלא מופיע שם זה אריה דרעי, כי הם לא מצאו משהו שלילי שאמרנו", ציין דרעי.

יו"ר ש"ס הוסיף, "יש עוד הרבה אפשריות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו. אנחנו חתמנו הסכם עם נתניהו והוא ינהל את המו"מ על סמך הסטטוס קוו וחוק הגיוס על פי מה שסוכם בסוף. אנחנו הולכים רק על נתניהו ומחפשים את המכנה המשותף. לצערי גנץ מסרב לדבר על נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו".


Let's block ads! (Why?)



2019-09-22 12:42:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTM2ODTSAQA?oc=5
CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTM2ODTSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דרעי: ש"ס עם נתניהו. נקודה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.