Search

המשטרה לבית המשפט: מבקשים אישור לעיין בטלפונים הניידים של עוזרי נתניהו - ישראל היום

המשטרה לבית המשפט: מבקשים אישור לעיין בטלפונים הניידים של עוזרי נתניהו - ישראל היום

המשטרה תפנה הבוקר (חמישי) לבית המשפט בבקשה להתיר לה לעיין בטלפונים הניידים של יועץ התקשורת יונתן אוריך ושל דוברו של נתניהו ומנהל קמפיין הליכוד עופר גולן. זאת במסגרת החקירה בעניין הטרדתו של עד המדינה שלמה פילבר.

בתוך כך, גורם במשטרה מסר כי בעקבות פניית היועמ"ש למשטרה בבקשה לספק הבהרות לטענותיו של אוריך בדבר "חדירה בלתי חוקית" הוחלט לבדוק את הטענות. אוריך טען כי חוקרת בלהב 433 עיינה ודלתה פרטים מהטלפון הנייד שלו.

יונתן אוריך טוען לחקירה בלתי חוקית // צילום: יוסי זליגר

החוקרת, כך על פי הטענה, ביקשה מאוריך לפתוח את הטלפון הנייד ולעיין בהתכתבות בינו לבין יועץ התקשורת גולן, ולא ציינה בפני אוריך שיש לו זכות לסרב. הוא איפשר לה והחוקרת עיינה בהתכתבות ולקחה את הנייד אל מחוץ לחדר החקירות. כשחזרה הבחין אוריך, כך על פי פרקליטתו, שהחוקרת שעיינה בהתכתבויות נוספות שאינן קשורות לפרשת ההטרדה. הדברים הגיעו לשיאם כשלטענת אוריך, החוקרת הקלידה פרטים ומידע מהמכשיר שלו לקבוצת טלגרם שנקראת "השלמות לתיק 4000". 

המשטרה צפויה להעביר תגובה למנדבליט עוד היום, שתתמקד בשאלה האם החוקרת אכן עסקה בתכנים בטלפון הנייד, וזאת בניגוד להצהרה החד משמעית של המשטרה ומשרד המשפטים על כך שלא נעשה שום שימוש בטלפונים שהוחרמו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף אתמול את המשטרה בעקבות הפרסום על החרמת הטלפונים של עוזריו במסגרת החקירה בעניין הטרדתו של עד המדינה, שלמה פילבר.  "החרמת הטלפונים של יועציי הקרובים היא פיגוע בדמוקרטיה הישראלית ובזכות לפרטיות שעומדת לכל אזרח", כתב הערב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו.

"אנחנו לא חיים במשטר אפל ואסור לנהוג כך. המטרה היא להלך אימים על סביבתי הקרובה ובדרך זו לשלול את יכולתי להגיב למבול ההדלפות הפליליות שנמשך נגדי ללא הפסקה. למה את זה לא חוקרים?", כך נתניהו.

עוד בנושא:

שלשום נחשף כי יועציו של נתניהו חשודים כי הזמינו ניידת של חסידי ברסלב שהתייצבה מול ביתו של פילבר בגבעת שמואל תוך שהיא משמיעה ברמקולים שלה סיסמאות נגדו.

פרקליטו של פילבר, עו"ד דרור ארד אילון אמר ל"ישראל היום": "פילבר לא ראה בהפגנה הזו דבר חמור, הוא לא התרגש ממנה ולא הרגיש מוטרד. הוא ראה בה קוריוז בחירות. זה לא היה חמור יותר מדברים שנאמרו בתקשורת. זו הפגנה לא שונה ממה שראינו מול היועץ המשפטי לממשלה ואני חושב שכל הסיפור הזה יצא מפרופורציה".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-29 06:19:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAyMzg10gEA?oc=5
52781651938945

Bagikan Berita Ini

0 Response to "המשטרה לבית המשפט: מבקשים אישור לעיין בטלפונים הניידים של עוזרי נתניהו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.