Search

רוצח האחות טובה קררו נשפט למאסר עולם - ערוץ 7

רוצח האחות טובה קררו נשפט למאסר עולם - ערוץ 7

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) עונש של מאסר עולם על אשר פרג', שהצית למוות בשנת 2017 את האחות טובה קררו בסניף קופת חולים כללית בחולון.

שופטי המחוזי, בראשותו של השופט רענן בן יוסף, דחו את טענת סנגוריו של פרג' לפיה יש להטיל עליו עונש מאסר מופחת בשל מצבו הנפשי והרפואי, וקבעו כי הוא ירצה את העונש הקבוע בחוק לעבירת רצח.

בנוסף קבעו שופטי בית המשפט המחוזי כי על פרג' לפצות את משפחתה של קררו בסכום המירבי האפשרי על פי החוק - 258 אלף שקלים.

אשר פרג', תושב בת ים בן 77, הגיע לסניף קופת חולים בבת ים והצית למוות את האחות שעבדה במקום במשך שנים, טובה קררו.

בחקירתו אמר פרג' כי קררו "הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה - והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי".


Let's block ads! (Why?)



2019-09-26 10:32:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTQxNjnSAQA?oc=5
52781602780187

Bagikan Berita Ini

0 Response to "רוצח האחות טובה קררו נשפט למאסר עולם - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.