Search

"פגישה עניינית": נציגי הליכוד וכחול לבן נועדו; השר לוין זימן את חברי גוש הימין - ישראל היום

"פגישה עניינית": נציגי הליכוד וכחול לבן נועדו; השר לוין זימן את חברי גוש הימין - ישראל היום

אחדות או בחירות נוספות? ראשי צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן, השר יריב לוין ויורם טורבוביץ׳, סיימו את פגישתם שנערכה היום (שלישי). על פי ההודעה משותפת של הליכוד וכחול לבן "הפגישה הייתה עניינית והתנהלה ברוח טובה".

"יורם טורבוביץ׳ (ראש צוות המו''מ מטעם כחול לבן – י.ש) ביקש להדגיש כי מבחינתו, השר לוין מייצג את ראש הממשלה והליכוד, ואילו השר לוין הדגיש כי הוא מייצג את כל 55 חברי גוש הימין", נמסר.

צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן לפני הפגישה בכפר המכביה // צילום: משה בן שמחון

השניים סיכמו כי יעדכנו את ראש הממשלה ואת יו״ר כחול לבן בתוכן הפגישה, ולאחר מכן יחליטו על המשך המגעים ועל צעדים נוספים.

"מייחל להקמת ממשלת אחדות ליברלית"

בתוך כך, יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב היום בפוסט בפייסבוק כי "ישראל ביתנו לא מתואמת עם כחול לבן ולא עם הליכוד". 

עוד בנושא

הדברים נכתבו לאחר פגישתו של ליברמן אתמול עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. "בהמשך לפרסומים, לספינים ולפרשנויות השונות על המגעים להקמת ממשלה, אני רוצה לעדכן בכמה דברים:

1. כהמשך לפגישתו מאתמול של יו"ר סיעת "ישראל ביתנו", ח"כ עודד פורר, עם השר זאב אלקין, היום הוא נפגש  עם ח"כ אבי ניסנקורן.

2. אני רוצה להבהיר פעם נוספת: מפלגת "ישראל ביתנו" לא מתואמת, לא עם "כחול לבן", לא עם "הליכוד" ולא עם מפלגת "הפיראטים". המחויבות האחת והיחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שהצביעו עבורנו ונתנו בנו אמון ב- 17 בספטמבר. לכן, כל ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות.

3. כבר אמרתי לא פעם, שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים.  

למען הסר ספק, אני סבור ש'ישראל ביתנו' צריכה להיות חלק ממשלה כזאת, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי.

4. בנוגע לשאלת בחירת יו"ר כנסת או חקיקת חוקים מהותיים, הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה. לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו תהיה לגופו של עניין".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-24 11:47:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk0Njc30gEA?oc=5
52781601067315

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""פגישה עניינית": נציגי הליכוד וכחול לבן נועדו; השר לוין זימן את חברי גוש הימין - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.