Search

משרד הבריאות הוציא אזהרת מסע לאיטליה - ישראל היום

משרד הבריאות הוציא אזהרת מסע לאיטליה - ישראל היום

מגבלות ראשונות על הנוסעים לאירופה בשל נגיף הקורונה: משרד הבריאות פרסם היום (שני) המלצה לציבור שלא לנסוע לאיטליה. כמו כן, נשקלת כעת האפשרות להחמיר את ההנחיות עבור החוזרים משהות באיטליה, שייתכן כי יתבקשו לשהות בבידוד של 14 יום לאחר החזרה, גם אם הם לא מראים שום סימפטומים של המחלה.

מספר החולים באיטליה עומד נכון לעכשיו על 223, בהם שבעה מתים, וזינק פי ארבעה ביומיים האחרונים. זהו כעת המוקד השלישי מבחינת היקף החולים מחוץ לסין, אחרי דרום קוריאה והאונייה ״נסיכת היהלום״.

צילום: פז בר, משה בן שמחון

רק אתמול (ראשון) אמר גורם מקצועי בכיר כי ״אין אפשרות ׳לסגור׳ מדינה באירופה בשל הגבולות הפתוחים ביבשת״. מוקדם יותר היום אמר שר הבריאות יעקב ליצמן: "אני ממליץ לישראלים לא לנסוע לאיטליה. אנחנו בודקים אם להכניס את איטליה ואוסטרליה למדינות שהחוזרים מהן יכנסו לבידוד בהגעה ארצה".

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, דיבר במסיבת עיתונאים מיוחדת ואמר: "אנחנו מודאגים ממה שקורה באיראן ובמדינות אחרות, הנגיף יכול להגיע דרך השכנים שלנו, קשרי מסחר וכו'. נשקול אם מי שחוזר מאיטליה יהיה בבידוד של 14 יום. נעדכן בימים הקרובים.

לדברים שקורים עכשיו תהיה השפעה משמעותית על התחלואה בכל אירופה", המשיך סימן טוב. "מי שחוזר ארצה מאיטליה לא צריך להיות בבידוד נכון לעכשיו, אבל זה יכול להשתנות. מי שמגלה תסמינים לאחר שחזר מאיטליה צריך להתקשר למוקד מד"א. נעשה הכל כדי למנוע את התפשטות הנגיף בישראל, אבל לצערי עלה הפוטנציאל באופן משמעותי לכך שיש עכשיו חולים בישראל".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-24 16:09:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM2MjQx0gEA?oc=5
52781830493361

Bagikan Berita Ini

0 Response to "משרד הבריאות הוציא אזהרת מסע לאיטליה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.