Search

ההתעללות בפעוטון בראש העין: כרמל מעודה משתחררת למעצר בית - וואלה!

ההתעללות בפעוטון בראש העין: כרמל מעודה משתחררת למעצר בית - וואלה!

ההתעללות בפעוטון בראש העין: כרמל מעודה משתחררת למעצר בית
צילום: לירן לוי

ההתעללות בפעוטון בראש העין - כל העדכונים

  • הגננת כרמל מעודה נאשמת ב-18 מקרים של התעללות ותקיפת ילדים בגן שבניהולה
  • לאחר שעתרה, הורה העליון על שחרורה למעצר בית
  • מעודה הייתה אמורה להשתחרר בחמישי - אך המשפחה שאמורה הייתה לארח אותה חזרה בה
  • לבסוף, היא משתחררת הבוקר למעצר בית
  • המארח בחלופת המעצר אינו קשור למעודה, והסכים לארח אותה לאחר שחש כי היא נרדפת

פרסום ראשון: הגננת כרמל מעודה, הנאשמת בהתעללות ותקפיה של פעוטות בגן שניהלה, תשוחרר הבוקר (ראשון) מנווה תרצה למעצר בית. מעודה אמורה הייתה להשתחרר ביום חמישי למעצר בית, אולם המשפחה שאמורה הייתה לארח אותה - חזרה בה והודיעה לעורך דינה, אפרים דמרי, כי אינה מעוניינת בשהותה. זאת ברקע הפגנות הורי הפעוטונים והגנים במחאה על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את מעודה למעצר בית.

ממידע שהגיע לידי וואלה!NEWS עולה שלמעודה ולגבר שיארח אותה אין היכרות מוקדמת, ולמרות זאת הסכים לשמש לה כחלופה למעצר בית - לאחר שככל הנראה חש שההורים רודפים אותה.

ההורים הפגינו במחאה על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את הגננת למעצר בית. "אין לכחד כי העבירות המיוחסות לעוררת הן חמורות, והלב נכמר למקרא התיאורים המפורטים", נימק השופט עמית. בהחלטת העליון, "מכתב האישום עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן, מה שמעורר בלב כל הורה חלחלה ורצון מיידי לחוש ולחבק ולגונן על ילדו הקט. עם זאת, לא נלאה מלחזור ולהסביר לקורא, וגם לציבור ולהורים הזועמים והכואבים, כי מעצר לחוד ומאסר לחוד, כי המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וכי חומרת העבירות אינה מהווה עילת מעצר".

לפני כחודשיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין 18 מקרי התעללות ותקיפת כמה מהפעוטות והתינוקות. פרסום תיעוד ההתעללות, כפי שנקלט במצלמות שהוצבו בפעוטון, חשף מעשים קשים ואף הצית מחאת ענק ברחבי הארץ. כתב האישום מייחס למעודה פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, אחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה.

נוסף על כך, מעודה הואשמה בטלטול תינוקות, העמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך כמה שעות, הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול את תכולת הצלחת לתוכה הקיא.

(עדכון ראשון: 10:07)

Let's block ads! (Why?)



2019-09-22 08:21:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTQxNDXSAQA?oc=5
52781593359661

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ההתעללות בפעוטון בראש העין: כרמל מעודה משתחררת למעצר בית - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.