Search

משבר הסלולר: נעצרה העבודה בסלקום, שיבושים גם בפלאפון - גלובס

משבר הסלולר: נעצרה העבודה בסלקום, שיבושים גם בפלאפון - גלובס

בדקות אלה נעצרה לחלוטין העבודה במטה חברת סלקום בנתניה, והעובדים מתכנסים לשיחת הסברה בלובי. יו"ר ועד עובדי סלקום, מיה יניב, מסרה: "עובדי סלקום לא ישלמו את מחדלי הניהול של מנכ"ל ויו"ר החברה! לא יתקיים משא-ומתן עד שלא תצא הודעה על הקפאת הצעדים החד-צדדיים והברוטליים של ההנהלה".

במקביל, עובדי סלקום משביתים את הטיפול בתקלות רשת ואת המרלו"ג (מרכז לוגיסטי), ואין קבלה והוצאה של מכשירים לתיקון.

גם עובדי פלאפון ממשיכים בעיצומים ומשבשים בין היתר את פעילות מוקדי השירות, על רקע דרישות ההנהלה לפטר עובדים ולסגור יחידות בחברה. מוקדי השירות הטלפוני (שירות הלקוחות ושירותי המכירה) יעבדו היום (ד') במתכונת מצומצמת, וכך גם מרכזי השירות הפרונטליים שייסגרו בשעה 17:00.

כמו כן, בוטלה פעילות "לילה לבן" במרכזי השירות של פלאפון להשקת האייפון החדש. בנוסף, לא יינתן מענה לטיפול בתקלות רשת על-ידי מחלקת הנדסה ומערכות מידע.

מוקדם יותר קרא ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, לעובדים לחזור לשולחן המשא-ומתן. לדברי שטרן, "אני מכבד את זכות העובדים לנקוט פעולות ארגוניות, אולם אתמול בחר ועד העובדים להשבית את העבודה באופן בלתי חוקי. התוכנית קשה וכואבת, אבל במצבנו אין לנו ברירה, ואנו חייבים להבריא את החברה". 

נזכיר כי הפעולות הארגוניות שנוקט ועד עובדי סלקום מגיעות על רקע כוונת החברה לפטר 700-800 עובדים אחרי החגים. 

שטרן אמר: "אני קורא לכם, עובדי סלקום, גלו אחריות. בסוף התהליך לרובכם יהיה מקום עבודה יציב ובטוח. אני קורא לוועד העובדים לעצור את המהלכים הקיצוניים אשר מביאים לפגיעה בלקוחות, בחברה ובסופו של יום גם בעובדים".

לדבריו, "לצערי, עד כה ועד העובדים מסרב לשבת ולדון עימנו - ולכן אני שב וקורא לוועד העובדים, כפי שקראתי מלכתחילה, לשבת מיידית לשולחן המשא-ומתן. אני נחוש להבריא את החברה. כן, התוכנית קשה וכואבת, אבל במצבנו אין לנו ברירה, ואנו חייבים להבריא את החברה" .

Let's block ads! (Why?)



2019-09-25 07:50:34Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOWh0dHBzOi8vd3d3Lmdsb2Jlcy5jby5pbC9uZXdzL2FydGljbGUuYXNweD9kaWQ9MTAwMTMwMTk3ONIBAA?oc=5
52781600712623

Bagikan Berita Ini

0 Response to "משבר הסלולר: נעצרה העבודה בסלקום, שיבושים גם בפלאפון - גלובס"

Post a Comment

Powered by Blogger.